Garantie- en retourprocedure

Garantieprocedure

Het is vervelend als een product niet naar behoren functioneert of defect gaat. Wanneer een product defect is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen dan altijd een oplossing voorstellen.

U kunt altijd bij ons terecht wanneer uw product niet goed functioneert of defect is. Wanneer dit tijdens de garantieperiode gebeurd, wordt in samenspraak met de leverancier/fabrikant gekeken hoe het probleem het beste opgelost kan worden. In veel gevallen wordt het product opgehaald en door onze reparatieservice gerepareerd.

Procedure:
1. Neem contact op met onze klantenservice.
2. De klantenservice geeft onze monteur opdracht contact op te nemen om het probleem te bespreken.
3. Wanneer het probleem niet op afstand opgelost kan worden, wordt het product opgehaald en bij ons of de fabrikant gerepareerd.
4. U ontvangt een goed functionerend of nieuw product van ons retour.

Bovenstaande procedure heeft veelal een doorlooptijd van ongeveer 10 werkdagen. Tijdens deze procedure wordt u goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.  

Retourprocedure

Wij doen er alles aan om onze klant naar volle tevredenheid te bedienen. Na ontvangst van de bestelling, heeft u 30 dagen bedenktijd om alsnog van de aankoop af te zien.

Let op: het product mag niet gebruikt zijn en in de orginele verpakking onbeschadigd retour gestuurd worden.
Wanneer producten wel gebruikt zijn en/of niet in originele staat retour gestuurd worden, kan sprake zijn van waardevermindering. 

Procedure:
1. Neem contact op met onze klantenservice.
2. Klantenservice maakt met u afspraken voor het retourneren van het product.
3. Het product komt bij ons binnen en wordt gecontroleerd op schade en gebruik.
4. Wanneer geen sprake is van waardevermindering, wordt het totale aankoopbedrag aan u overgeboekt.  

Dit betreft inclusief eventuele verzendkosten. De verzendkosten voor het retour sturen worden door de klant betaald.  
De betaling geschiedt binnen 14 dagen, volgend op de dag waarop de klant de herroeping/retour sturen meldt.
Voorwaarde hierin is dat het product ook retour ontvangen is. 
Wanneer wij zelf het productt dienen af te halen, wordt de terugbetaling voldaan nadat het product is ontvangen of de klant aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Wij gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de klant heeft gebruikt, tenzij de klant instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de klant.

Heeft u na bovenstaande nog vragen? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag!